Voor de versterking van ons administratief team zijn we op zoek naar een veelzijdig office talent die polyvalent inzetbaar is en een waaier van taken op zich neemt
Profiel
- Je beschikt over multitasking vaardigheden en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je communiceert op een professionele manier in het Nederlands, Frans en Engels.
- Je hebt een vlotte pen.
- Je hebt een doorgedreven kennis van het MS Office pakket en cloud omgeving.
- Je hebt een zeer goede kennis van de elementaire boekhoudprocedures.
- Je hebt een uitgebreide kennis inzake managementtaken en kan meer dan één verantwoordelijkheid aan.
- Zin voor initiatief en een proactieve houding zijn een pluspunt.
- Je denkt mee na over het optimaliseren van interne processen en workflows
- Je bent nauwkeurig, punctueel, discreet en een vriendelijke persoonlijkheid.
- Je bent in het bezit van een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring
$ads={1}
Taakomschrijving:
- Je bent mee verantwoordelijk voor de volledige administratie van A-Z
- Je bent een aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers en ontvangt bezoekers met de glimlach.
- Je kan overweg met facturatie en het uitvoeren van financiële verrichtingen
- Opvolging diverse personeelszaken (werkloosheid/afwezigheden/…..)
- Je kan notulen opmaken en duidelijk rapporteren aan de directie
- Behandelen van in- en uitgaande communicatie
- Je kan taken behandelen of delegeren en de uitvoering ervan controleren.
Aanbod
- een gevarieerde functie afgestemd op jouw ambitie en interesses
- een aantrekkelijke verloning in een professioneel en gestructureerd bedrijf (voltijdse functie)
- graag werken in een KMO waar een open communicatie heerst en collegialiteit staat is een must
Interesse?
Solliciteer via femke.peeters@tris.be
Plaats van tewerkstelling: IZ Klein Gent – 2280 Grobbendonk